Oma tarina

Oletko koskaan nähnyt maailman viisainta miestä? Et varmaankaan. Mutta oletko nähnyt jalatonta kirjanpitäjää? Voi olla, että olet. Ja jos et ole, niin kohta näet.

Minä olen Tiina. Koulutukseltani olen talouspäällikkö, yrittäjä, yrityssparraaja ja yritysneuvoja. Olen myös kolmen aikuisen lapsen äiti, Emman ja Konstan mummi, vaimo ja toimistokissan omistaja.

 

NÄIN MINUSTA TULI YRITTÄJÄ

Kun ihminen jää työttömäksi, hän masentuu. Näin käy usein, mutta ei aina. Työttömyys voi olla uusi mahdollisuus. Se myötä on mahdollisuus tehdä jotain ihan muuta ja muuttaa oman elämänsä suunta. Näin kävi minulle. Opiskelin, valmistuin ja ryhdyin yrittäjäksi. 

Perustin yrityksen nimeltä Talouspalvelua Parasta Aikaa Tmi. Yritykseni slogan on ”Uudenlaista talouspalvelua – Sinua kuunnellen ja ymmärtäen”. Kaiken keskiössä on siis asiakas ja asiakaspalvelu. Asiat tehdään asiakkaan ehdoilla, annetaan asiakkaalle aikaa ja palvellaan. Tyytyväinen asiakas on kaiken perusta

USKO, TOIVO JA RAKKAUS on kaiken perusta

Uskon siihen mitä teen, toivon aina parasta ja rakastan numeroita. Olen yrittänyt tehdä asiat omalla tavallani, eri lailla kuin muut. Luovuudella ja rohkeudella. Rakkaudella ja intohimolla. On oltava rohkea, jotta pärjää. Ja on tehtävä sitä, mistä tykkää.

Mutta kaikista tärkein asia tässä yrittäjyydessä on se, että uskoo itseensä, unelmoi ja tekee sitä mistä tykkää. Ja numeroistahan minä pidän, mutta vielä enemmän pidän asiakkaistani, jotka uskovat minuun ja minun ammattitaitooni

Rakastan tätä yrittäjän vapautta. Voin olla villi ja vapaa taloushallinnon taitaja ja tehdä asiat omalla tavallani. 

Nämä vuodet yrittäjänä ovat olleet huikeita. Sen voin sanoa jo kolmen vuoden kokemuksella. Olen saanut niin paljon; ystäviä, yhteistyökumppaneita ja uusia verkostoja. Ja pääsin jopa Kauppalehden haastateltavaksi oman yrittäjyyspolkuni tiimoilta.

Mutta ihan parasta on ne sadat ihmiset, minun asiakkaani, joiden kanssa suunnitellaan ja pohditaan tulevaa. Suunnitellaan tulevaisuutta, uusia mahdollisuuksia ja pohditaan elämää.

Palvellaan asiakasta ja välitetään hänestä. Annetaan asiakkaalle aikaa – asiakasta kuunnellen ja ymmärtäen. Panosta siis asiakaspalveluun ja näytä asiakkaalle, että välität hänestä. Näin saat aikaan asiakaskokemuksen, jota asiakas ei unohda. Näin hän tulee luoksesi uudestaan, kun tarve vaatii.

Tervetuloa kokeilemaan palveluitani yritysneuvonnan ja kirjanpidon parissa!

Sinua kuunnellen ja ymmärtäen,

TIINA

www.talouspalvelua.fi